6 Eylül 2013 Cuma

Veee Kendi Kloş Eteğim...


      Önceki yazımda kızıma diktiğim kloş etekten bahsetmiştim.Ardından da kendime dikeceğimi söylemiştim.İşte  diktim burdayım,ben bu işte ustayım!(Desem de yalan olur,ben tamamen acemi bir dikiş severim.Üniversite yıllarında sırf can sıkıntısından gittiğim 1 aylık dikiş kursu neticesinde bir şeyler dikmeye çalışıyorum.)

    Kızımın eteğini dikerken kalıp çıkarıp onu kullanmıştım,(bel ölçüsü/3-2 şeklinde)kendi eteğimde kalıp kullanmadan direk üstünde çalıştım.Aynen kızımın eteği gibi çabucak bitti. Kızımınkinden tek farkı  benim eteğimin içine astar yaptım.Kızımın eteğine gerek duymadım çünkü,kızıma etek giydirdiğimde mutlaka içine kısa tayt giyiyor,kumaş da iç göstermeyen bir kumaş...Benim eteğime astar eklememin tek nedeni bedeni sarmasın,üstüme yapışmasın diyedir yoksa astarsız da olabilirdi...

   Kloş etek dikmeyi düşünüp de benim gibi acaba diyen varsa hiç durmayın derim,diktiğim en kolay etek çeşidi ve çok kullanışlı oldu,size şimdiden kolay gelsin!
   Hayırlı bir cuma günü dileğiyle hoşçakalın...
Not:Fotoğraf çok net çıkmadı,fotoğraf makinemin şarjı bitmiş ve şarjı bulamaıyorum,telefonla çekmek zorunda kaldım...

7 yorum:

  1. renk modelde çok hoş iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  2. Kloş etek dikmek kolay görünür ama esasında zordur, güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler,hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  4. aaa işte bu çooook güzel olmuş renk ve model, tartışılmaz güzel:))

    YanıtlaSil