27 Ekim 2013 Pazar

Bordo Pantolona Siyah Tunik...

    Perşembe günü birlikte çalıştığımız arkadaşla çarşıya çıktık.Daha önce rengini ve modelini çok beğenerek yukarıdaki bordo pantolonu almıştım.Ama ne ile giyeceğimi hiç düşünmedim,aldım,astım dolaba...Bu hafta sonu bir STK'nın bölge toplantısı için Kızılcahamam'a gidecektim,pantolonumu giymeye karar verdim ama üstüne giyecek bir şey bulamadım.İşte Perşembe günü siyah bir tunik almak umuduyla çarşıya çıktım ama yok,yok!En markalısından en basit mağazaya kadar baktım ama nafile bulamadım.Diksem diye düşündüm ama vakit yok...Kimi çok süslü,kiminin kumaşı basit vs,bulamadım.Son çare iş başa düştü,gittim kumaş aldım,son gece bir uğraş diktim,tam da istediğim gibi oldu.Sade ve şık!
    Kumaşı ipek krep! Yer olarak güzel ama bir daha kullanacağımı sanmıyorum;çünkü kırışıyor.Hele de şehir dışına çıkacaksanız sıkıntı,valizde kırışıyor,ütü de bulamazsanız yandınız!

  Yakasını seyyar yaptım ki başka kıyafetlerimle de kullanabileyim...   
                  Bu da yakasız hali...Duruma göre böyle de kullanabilirim!
Kalıbı CREAZION ELİŞİ dergisinden kullandım.Üst beden ayrı alt ayrı kalıptan,ikisini birleştirdim.
Vicdanımın notu:Daha önce başladığım uzun ceketimi de en kısa sürede bitireceğim...
                                                   Hayırla kalın...

9 yorum:

  1. Çok güzel olmuş.Şu ipek krep konusu çok vahim! harika bir kumaş ama ....dediğiniz gibi kırışmasa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,maalesef sabah giyip akşama kadar devam durumu olunca cidden sıkıntı...

      Sil
  2. Eline sağlık yaka fikri süper. Bordo-siyah uyumunu ben de severim. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  3. Çok uyumlu olmuş. Ayrıca yakada güzel fikir. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık. Seyyar yaka süper fikir, 1-2 çeşit yaka dikilerek zenginleştirilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız,siyah nasılsa her renkle uyar,altına giyeceğim pantolona göre yaka(lar) yapmayı düşünüyorum,vakit bulduğumda,sevgiler...

      Sil
  5. ellerinize sağlık çok şık duruyor

    YanıtlaSil