6 Kasım 2013 Çarşamba

Babam Gitti...


     Bugün yoğun bir gündü.Malum her gün ki gibi okul! 15.30 gibi evde oluyorum okul sonrası.Ardından kızımın okuluna uğrayıp Matematik öğretmeniyle görüşmem gerekiyordu.Her ne kadar görüşemesem de gittim,başka öğretmenleri varmış onlarla görüştüm. Ordan sonra annem ve ablalar-kardeş olarak eski bir komşunun kızı evlenmişti ona hayırlı olsuna gidecektik.Gittim,annem yok,nerede diye sorduğumda ise İzmit'ten teyzemler geldi ,annem gelemedi dediler.
   Neyse oturduk,çaylar içildi falan (hoş çay faslı biteli çok olmuştu ben ekstradan oldum biraz...)çıktık.Büyük kızımı dershaneye etüte götürme saati gelene kadar anneme uğrayıp teyzemleri  göreyim dedim.Ablamla gittik zile bastık,annem kapıyı açtı ama iki gözü iki çeşme ağlıyor.Biz birden şoke olduk.Anne ne oldu diye sorduğumuzda "babam gitti!" dedi.O an ablam da ben de aynı şeyi düşünmüşüz,donakaldık.
     Evet dedem gitmişti ama çok şükür bizim düşündüğümüz gibi bir yere gitmemişti.Dedemi teyzemler biraz da bizde kalsın diye İzmit'e götürmüşlerdi...Yukarıda resmini gördüğünüz şahış bahsettiğim dedem,torunlarının çocuklarının deyimiyle Pamuk dedemiz.Yaklaşık 90 yaşında,anneannemin vefatından sonra tek başına uzun süre kalamadı artık kendini idare de edemiyor ve çocuklarıyla kalıyor.Annemin o derece ağlamasının nedeni babasının İzmit'e gitmiş olmasıymış...
    Artık konuştuk,teselli ettik,teyzemler düğüne gelirken geri getirirler falan dedik de şu an daha iyi...İnsan kaç yaşında olursa olsun anne babanın yeri ayrı oluyor.Dedem açısından da ne güzel ki ona hiç gocunmadan bakan kızları var ve kısa süreliğine de olsa bir yere gitti diye böylesine göz yaşı döküyor.

Allah bizi de ana babasına bakan merhametli evlatlardan eylesin,amin...

    Küçük kızımı okuldan aldım eve geldim,bu arada bilgisayarın başına geçtim,birazdan da büyük kızımı etütden almam gerekiyor,Allah'a emanet olun...(Eşim şehir dışında,resmen servis şoförüne döndüm yaaa....)
Not: Resimdeki diğer kişi ise 2 numaralı ablam!

11 yorum:

  1. MaşaAllah nur yüzlü bir deden varmış Zübeyde. Rabbim elden ayaktan düşürmesin, sağlık sıhhat versin. İnsanoğlu gençken iyi de yaşlanınca zor gerekten. inşaAllah hayırlı evlat, hayırlı torun olup duasını alabilmeyi nasip etsin Rabbim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,rabbim herkese hayırlı ömürler nasip etsin...

      Sil
  2. Allah hayırlı sağlıklı ömür nasip etsin hepimize.

    YanıtlaSil
  3. Ben geldim meslektaşım.. :) Allah hayırlı evlatlardan eder bizi inşallah.. Bizim de hayırlı evlatlarımız olur inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin,tüm dualarına içten bir amin...

      Sil
  4. Zübeyde Hanım, çok haklısınız. Yazdıklarınız hem beni duygulandırdı hem de sevindirdi. İnsanoğlunun böylesi vefası (ki olması gereken budur) her ne kadar farklı hikayeler çevremizden duyuyorsak da. Bu arada dedenize Maşallah diyorum. Ne kadar tonton:). Sizin adınıza ve anneniz adına hem gurur duydum hem de duygulandım. Hakikatten insan kaç yaşına gelirse gelsin içinde ana baba sevgisi ve vefası olunca tablo bu şekilde oluyor:) İleride inşallah hepimizin evlatları bu duyguları yaşar ve hissederler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyeyim inşallah geleceğimiz için hayırlı evlatlar yetiştiririz...

      Sil
  5. Nur yüzlü bir dedeniz var. Allah sevdiklerinizle mutlu olmayı nasip etsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Etrafımdan gördüğüm kadarıyla huysuz yaşlılar kendilerini sevenleri bile canlarından bezdiriyorlar, dedeniz belli ki nur yüzlü iyi biri.. Eşimin dedesi de dedeniz gibi tatlı mülayim ihtiyar bir adamcağız hepimiz çok seviyoruz onu. Rabbim hayırlı ömürler versin. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür dedemin hiç bir sorunu yok.Öyle olmasa bakana da çok zor olurdu...Ama yaşlılık işte bir gün hepimiz aynı durumda olacağız,Allah hayırlı ömürler nasip etsin...

      Sil