27 Mart 2014 Perşembe

Nasıl Kilo Veremezsiniz!!!


Ben bu ara diyet durumlarında çok sıkıyım(güya...)Yediklerime dikkat ediyor,her gün on bin adım yürüyorum.Dört kilo verdim,genel olarak 5 cm inceldim,çok şükür!Kendime hiç bir şey dikmiyorum ki sırf zayıflayım da öyle dikeyim diye motive ediyorum kendimi.Diyeceksiniz ki o zaman bu resimler ne?İşte nasıl kilo verilmeyeceğinin resimli anlatımını yapacağımdan görsellerle desteklemek istedim...

Bugün okulda veli ziyaretimiz vardı,her ne kadar lütfen bir şey hazırlamayın bir bardak çayınızı içmeye geliyoruz desek de bir çok hazırlık yapmışlardı.Hal böyle olunca yememek ayıp olur diye ucundan kıyısından bir şeyler yedik,okul çıkışı sendikanın toplantısı vardı, toplantı yerimiz bir restoran olunca bir şeyler yemek gerekti,aç olmadığımı bir şey yemeyeceğimi söyledim ama tatlı bari alın denince bir künefeyi arkadaşla paylaştık,onu da başka bir arkadaşla paylaştım çeyrek künefe yedim neticede!

Eve gelirken düşüncem akşam yemeğini salata ya da yoğurtla geçiştirmekti.Eşime yürüyüşe çıkacağımı ama yemek de olmadığını söylediğimde " sen çık,ben bir şeyler hazırlarım" dedi,sağ olsun...İşte resimlerde görülenler eşimin hazırladığı bir şeylerdi. Eeee o kadar hazırlamış,özenmiş bözenmiş süslemiş nasıl derim ben yemek yemeyeceğim diye?Allah muhafaza,kırılır bir daha yemek yapmaz de mi ama:)Neticede oturdum ve bir güzel yedim,ne yapayım yarın daha dikkat eder,telafi ederim...

     İşte "Nasıl Kilo Veremezsiniz?" sorusunun kesin ve net cevabı:Becerikli bir eşe sahip olmanızdır.Kilo verirken sorun olsa da genel anlamda çok iyi bir durum,Allah her eve bir tane nasip etsin.)...
                                                                                  Hayırla kalın...

9 yorum:

  1. O sofradaki yemekleri cidden eşiniz mi hazırladı? 11 yıllık ev hanımıyım valla öyle yemekler yapmayı ancak becerebilyorum. Ki eminim eşinizin yaptıklarının tadı da kesin daha iyidir. Çok şanslısınız...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Türkan Hanım,eşim için yemek yapmak ayrı bir keyif...

      Sil
  2. Bizim evde de bir diyet havası esiyor.Ama yemekleri ben yapıyorum...........................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman daha iyi yağını tuzunu kendine göre ayarlıyor insan öyle olunca!

      Sil
  3. Walla ben kutluyorum eşinizi..Böyle bir masa bulmuşken boşverin diyeti falan::)))

    YanıtlaSil
  4. Bizde de diyetler hep aynı maalesef. :(

    YanıtlaSil
  5. Ne zaman diyet söz konusu olsa, inanın insanı yoldan çıkaran bu tarz olaylar oluyor. Olsun yine yaparsanız diyeti, afiyet olsun;) çok hoş görünüyor sofra.

    YanıtlaSil