7 Mart 2015 Cumartesi

Kürk Mantolu Madonna'yı Nasıl Bilirsiniz?

Yeni işime başlayalı 3 ay oldu,çok mutluyum şükürler olsun.Sevdiği her şeye nazar eden ben bu durumuma da nazar edeceğim diye korkmuyor değilim hani....

Genel olarak sabahları işlerimiz yoğun oluyor bir de belli dönemlerde,bunun dışında ekstra bir şey çıkmadığı sürece pek bir işim olmuyor.Ya da ne bileyim henüz yeniyim diye bana pek yüklenmiyor da olabilirler.Çünkü diğer müdür yardımcısı arkadaşların odasına ne zaman gitsem bir işleri oluyor.Neyse ben her işe hazırım,sorun yok yani...
Uzun bir girişgahtan sonra gelelim asıl konumuza;Kürk Mantolu Madonna!

Okudunuz mu bilmem ama ben kitabı okuyunca kendime güldüm,hatta bir arkadaşıma daha çok güldüm.Çünkü kitabı o bizim şarkıcı madonna hakkında diye düşünüyormuş,ben ise sanırım yazarından olsa gerek siyasi bir kitap olarak düşünmüştüm.Ancak okuyunca öyle olmadığını,güzel bir aşk hikayesi anlatıldığını gülümseyerek fark ettim.

Beğendim mi evet beğendim,2 günde bitti kitap.Okumayanlara tavsiye edebilirim.
Ayrıca bu kitabın şarkıcı Madonna'yı anlattığını düşünen ve kitabı bana getirerek okuma vesile olan Gülsüm Hanm'a  da teşekkürler,sevgiler...
Hayırla kalın...

"Hep sonradan gelir aklım başıma hep sonradan sonradan..."
Bu ne şimdi diye düşünenler olursa:Kitabın orta yerlerinde bu şarkı takıldı dilime,netten açıp dinledim,okurken iyi gitti...

2 yorum:

  1. İşiniz hayırlı olsun,ahahah ben de Madonna diye okudum, kitabı çok sevdim ama..

    YanıtlaSil
  2. benimde okumak istediğim bir türlü okuyamadığım kitaplar arasında :)

    YanıtlaSil