16 Ekim 2013 Çarşamba

Gelinimize Koç Götürme ve Bayram Kombinim....

Herkese merhaba,
bu aralar ne kadar çalışkanım kendimi kutluyorum.İçimde bir yazma aşkı var ki değmeyin gitsin.Halbuki yazmayı düşündüğüm için fotoğrafını çektiğim birçok şey var ama hala bekliyorlar.Hoş bu post günün anlam ve önemine uygun olduğundan geciktirirsem anlamını kaybederdi.Yaklaşık 3 hafta önce kardeşime nişan yapacağımızı yazmıştım.(bakın mesela nişanda ne çok fotoğraf çektim yazımda kullanırım diye ama bekliyorlar.)Nişanı yaptık çok şükür, her yerde var mıdır bilmiyorum ama Çorum'da nişanlı kıza bayramda kurbanlık koç götürülür.Biz de bir heves kaptık koçumuzu Yozgat'ın bir köyüne gittik.(Her ne kadar kardeşim kaldı mı böyle adetler dese de babam bir tanecik oğlum var,kalmadıysa da biz yaparız dedi.)
                Gelincik bayram için ailesi ile birlikte oradaydı.Koçu aracın arkasına bindirmek,bağlamak biraz olaylı olsa da beylerin elinden kurtulamadı.Sonra nazar boncuklu bir kurdele taktık,alnına da kına yaktık.(Yukarıdaki foto kına yakılırken)
Oraya vardık,yemek yendi,gelinciğin hediyeleri verildi.Gençler bir gölet varmış oraya gidip gezdik,çok şükür evimize döndük.Böyle işleri çok seviyorum yaaa...İnsanları kaynaştırıyor,yakınlaştırıyor.Pek bir mutlu oluyorum ben,çok mu duygusalım acaba?
Bu da gelinciğe bayram hediyem,beğenmezse değiştirebilme şansı olsun diye tanıdık bir yerden aldım ama beğendiğini söyledi,güle güle kullanır inşallah.
Bu da bennnn!Bakmayın bayram kombini dediğime,yeni olan hiçbir şey yok.Rize'den dönünce pek bir sersemlemiştim,kafamı kaldıramadım.Evdekilerden ortaya karışık yaptım.Vallahi çok kilolu çıkmışım,tamam kilo var da bu kadar değil:)Ünlüler hep öyle derler ya...Başka bir postta daha net olanını eklerim,hak vereceksiniz.(Heheee)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder