28 Ekim 2013 Pazartesi

Kızılcahamam Asya Termal'deydim...

     Ben bu ara çok mu gezdim ne? Bloğum gezi bloğuna benzedi sanki!Önceki postta hafta sonu Kızılcahamam'a gittiğimi yazmıştım,kısaca gözlemlerimi yazayım istedim.Çok yoğun bir program vardı fazla fotoğraf çekemedim ama olduğu kadar işte...

                                                     Kızılcahamam'ın uzaktan görünüşü...



  Bu görünen binanın alt katında yemeklerimizi yedik(resim 1),Boğaziçi Restoran.Üst katlarda ise çeşitli büyüklükte toplantı salonları var.(resim 2)Toplantılarımızı oralarda yaptık...Önce tüm İç Anadolu Bölgesi olarak toplandık,ardından kadınlar olarak ayrılıp kendi toplantımızı yaptık...
   Yalnız şu var ki kadınlar iş disiplini konusunda erkeklerden daha başarılı...Daha önce de bu toplantılara sadece kadınlar olarak katılmış ve erkeklerdeki sıkıntıları hiç yaşamamıştık.Toplantı esnasında girenler,çıkanlar sürekli konuşmacıların dikkatini dağıttı,hiç hoş olmadı.Tüm kadınlar olarak şiddetle kınadık vallahi böyle yapan erkekleri...

   
Burası resepsiyonun hemen önü havuzun güzel bir ışıklandırması var,akşam çok güzel oluyor.

       Ben esasen kaldığımız bölümü çok beğendim,2 oda şeklinde,bir bölümü de sürgülü bir kapı ile ayrılınca 3 oda gibi olmuş.6 kişi rahat rahat kalır.Apart şeklinde,içinde her şey var.Açıkçası otel tarafını pek beğenmedim,5 yıldızlı bir otel kalitesinde değildi.Ama kaldığımız yerin hiç fotoğrafını çekemedim,hep akşam girdik,ışık da çok azdı olmadı.Arkada görünenler apart şeklinde olan yerler,devre mülk olarak da veriliyormuş.
    Ancak şu üzerinde durduğum yol var ya,ömre bedel!Çıkana kadar öldüm,bittim inanın.Daha yukarılara nasıl çıkılır ki diye hayıflanırken,bir teleferik olduğunu görüp rahatladım...(Bu arada yüzümdeki ilginç Z harfi eşimin eseri)Kıyafetim de bir önceki postta yayınladığım kombinim...

   Otelin en önemli özelliği olan termal bölümü ise çok güzeldi.Farklı büyüklük ve özellikte 3 tane 
havuzu var.Termal havuzda uzun süre kaldık,şifa niyetine inşallah.Her yer temiz ve güzeldi,tavsiye eder miyim,EVET!Termal tatil sevenler için güzel bir alternatif...
                                        
     Yarın Cumhuriyet Bayramı okula gidip tören yapacağız...Herkesin bayramı kutlu olsun...
                                                                                   Hayırla kalın...

5 yorum:

  1. çok güzel görünüyor gerçekten otel.
    bana da beklerim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hoşgeldiniz,hemen geliyorum iadeyi ziyarete...

      Sil
    3. bizde mayıs ayında 15 gün kadar kaldık asya'da. 2-3 aile bir aradaydık. müthiş bir tatildi. insan hayata mola veriyor sanki.. yada su sakinleştiriyor :)

      Sil
    4. Ne güzel,çok keyifli olmuştur..

      Sil