13 Ekim 2013 Pazar

Rize Dönüşü

                                                         Rize-Çayeli Eğitim Enstitüsi'nden görünüş
Herkese selam...
Harika geçen bir haftalık süre sonunda yine memleketteyim.Rize çok güzeldi,eğitim şahaneydi,ortam ve arkadaşlar harikaydı,süper şeyler öğrendik.Çok şükür yolunda gitmeyen hiçbir şey yoktu.Oda arkadaşım biraz farklı bir tipti,onu da hiç sorun etmedim.Zaten pek fazla birlikte takılmadık.Yaaa kadının yaşının küçük görünmesi iyidir,hoştur ama bazen de boştur bence! 36 yaşında bir kadın olarak insanların bana çok küçükmüşüm gibi davranmaları bazen gerçekten canımı sıkıyor.Beni 26-27 yaşında görüyorlarmış..Oda arkadaşım benden 1 yaş büyük olmasına rağmen bana minnacıkmışım gibi davrandı,ben de pek muhatap olmadım.Gaziantep'ten gelen 3 şahane insanla tanıştım ve çok iyi anlaştık...Hep birlikte vakit geçirdik.Eğitimler öğleye kadardı,öğleden sonra ise her gün bir geziye gittik.Uzungöl, Ayder Yaylası ve Batum'a gittik.(Batum'u ayrıca yazacağım ki! başıma neler geldi neler...)Her biri ayrı güzeldi.
   Dün Çorum'a geldim,bütün gün kafamı kaldıramadım.Dönüş bileti bulmak zor oldu,malum bayram öncesi tıklım tıklım her yer.Ek seferle geldim ve perişan oldum.Otobüs eski ve soğuktu,çok üşüdük.Kalorifer açın diyoruz zaten açık diyorlar.Yanımda Rize'de öğrenci bir kız oturuyordu,üstte mantosu varmış,indirdi de sarım sarım sarındık.Daha 1 saat önce tanıştığımız kızla aynı manto altında sarmaş dolaş geldik:)
   Nihayet evimdeyim,çooook özledim eşimi çocuklarımı...Ama 1 haftadır iş güç yok,yemek hazır,bulaşık yok rahatmış be...Neyse yine de arada bir böyle kaçamaklar iyi geliyor.Allah tüm kadınlara nasip etsin,amin...
                                                                       Hayırla kalın!
Not: Sevgili Nebihan Akça'dan Rize'ye selam götürdüm,onun için de gezdim...

5 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum gerçekten, bu bayram da gidemeyince içimde bir burukluk kalmıştı ama yazıyı resmi görünce gitmiş gibi oldum. Batum maceranı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmana çok sevindim.Gerçekten çok güzel bir memleketin var.Ayrıca insanlarının kibarlığına ve insanlığına da hayran kaldık,hemşehrilerine teşekkürler...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ooh ne güzelmiş öyle....Ben de şöyle bir kaçabilsem....Bu yıl iki oğlumun da imtihan senesi...biri üniversiteye diğeri liseye gidecek...dolayısı ile bir yere kıpırdamak yok...malum düzenleri bozulmasın...geldim gördüm gidiyorum....Arefeniz mübarek olsun....eh...İyi Bayramlarda dileyeyim belki gelemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldiniz.Ne yapalım öncelik doğal olarak çocuklarımızın,onların canı sağ olsun da gidilir her yere gönlünüzce...Benim de kızım liseye hazırlanıyor,Allah'tan babası ilgilendi de sorun yaşamadık.Allah cümlemizin çocuklarının emeklerini zayi etmesin...

      Sil