15 Aralık 2013 Pazar

Kışlık Yün Etek

Selamün aleyküm,
uzun süredir yine bloğuma uğrayamadım,sizlerin bloğunu sürekli takip halindeyim ama kendi bloğumda paylaşımda bulunmak için malum üretiyor olmak da lazım.Aslında boş durmuyor ellerim,elhamdülillah,ancak paylaşım olmadı bir türlü...
     Havaların iyice soğuduğu şu günlerde okula giderken sabahları pek bir üşüyorum.Her zaman üşürdüm ama bu sene daha mı soğuk ne?
    Cuma günü okul çıkışı gidip yünlü bir kumaş aldım.(2 kumaş aldım aslında ama henüz birini diktim...)Kalıpsız olarak,sevdiğim bir eteğimi model kullanarak diktim,henüz bitmedi,bitmişi de en kısa zamanda inşallah...
    O kadar çok çizdim,sildim ama sonunda tam istediğim şekil ve ölçüde bir etek oldu...(Tam rengi bu,diğerleri lacivert gibi çıkmış)
 Korsajlı ve A pile denilen tek pile var önde,pek çıkmamış,malumunuz telefon çekimleri pek net olmuyor!
 Korsaj bölümüne kalın biyeler kodum.Henüz sabitlenmediler,gecenin bir yarısı olduğu için makine çalıştıramadım inşallah bugün ...
Belimin bedenime göre ince oluşu her etek ve pantolonumda birer pensi zorunlu kılıyor,bu da öyle oldu,arkadan birer pens koydum,ancak üzerleri birit ile kapanacak...
Astarı hazır,içine geçirilip boyu ve eteği de yapıldı mı giymeye hazır,sıcacık tutsun beni üşütmesin istiyorum,inşallah...Selam ve dua ile,hayırlı günler...

Bu da aldığım diğer kumaş,çizme ile giymeyi düşünğümden çok uzun bir etek düşünmüyordum,85 cm istedim ama top sonu 1,5 metreymiş,1 metre sayayım böylece al dedi.Fikirlerinize ihtiyacım var üstüne yelek yapsam mı,yaparsam nasıl birşey olabilir...Yaklaşık 60 cm gibi bir kumaşım kalacak etekten geriye,şimdiden teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder