7 Aralık 2013 Cumartesi

Leoparlı İlk giysim...

    Tarz olarak pek leopar seven biri değilim ama bu aralar nedense pek bir beğenir oldum.Kendime bir yelek ve leopar desenli bir tunik diktim.Yeleğim:
 Önüne büyük leopar desenli bir düğme bulmayı düşünüyorum.
 Arkasına yaka kısmına bir pili koyarak yakayı toparladım.
 Bel kısmına küçük bir bant yaptım,öne dikeceğim düğmenin küçükleriyle sabitlemeyi düşünüyorum.
Bu da arkadan görüntüsü...Kot ve beyaz bir gömlekle giymeyi düşünüyorum.Tam olarak bitirip giydiğimde tekrar paylaşırım,hayırla kalın...

11 yorum:

  1. Çok beğendim modelini, ben de istiyorum :) Yelek dikmek istiyorum hep ama bir nasip olmadı. Düğmeleri leopar kullanma bence aynı rengi tutturamayabilirsin. Merakla bekliyorum sonucu.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim,çok teşekkürler.Modeli tamamen uydurdum,ama düğme konusunda tavsiyeni dikkate alacağım,olmazsa düz siyah yaparım,sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş. Leopar desenli düğme fikri değişik geldi. Leopar kumaştan varsa bildiğimiz yorgan düğmesinin üzerini kaplayarak kendin yapabilirsin. Küçük boyu içinde gömlek düğmesini kullanabilirsin. Böylece renk tutturma sorunuda çözülür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik hiç bir şey yapmadım,deneye deneye en güzelini bulrum inşallah,teşekkürler...

      Sil
  4. Leopar kumastan düğme bastirabilirsiniz , ellerinize sağlık , selamlar...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş arkadaşım güle güle giy.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. bence çok güzel olmuş ellerine sağlık.. Siyah streç pantolonda çok güzel olur bence :) ufak bi fikir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ceydacım,normalde streç pantolon giyemem ama bayanlar arasında fikrini değerlendireceğim,sevgiler...

      Sil