11 Ocak 2014 Cumartesi

Benim Adım Khan

    Bu filmi izlemeyen varsa,gerçekten çok şey kaybetmiş diye düşünüyorum.Bu akşam TRT'de yayınlandı.Bu 3.izleyişim ve her seferinde aynı duygusallığı yaşıyorum ve zaman zaman göz yaşlarıma engel olamıyorum...
   Ailece izlenmesi gereken bir film bana göre..

    Otistik özürlü olan Khan annesinin ölümünden sonra Amerika'ya kardeşinin yanına gider ve kardeşinin sahibi olduğu kozmetik ürünleri pazarlama şirketinde çalışmaya başlar.. Sarı renklere ve aşırı gürültüye hastalığından dolayı aşırı tepki göstermektedir.. Kuaför olan eşiylede bu iş sayesinde tanışmıştır.. 11 Eylül saldırıları gerçekleştiğinde Amerika halkının müslümanlara gösterdiği tepkiden ve düşmanlıktan Khan ve aileside nasibini alır.. 

   İzlemeyi düşünenlere şimdiden iyi seyirler,hayırla kalın...
                     

1 yorum:

  1. bende izledim bu filmi. gerçekten izlediğim en iyi dramlardan biri.

    YanıtlaSil