31 Ocak 2014 Cuma

Kızımın Kahvaltısı....

    Bu sabah uyandığımda kızımı karşımda buldum ve "anne sakın mutfağa girme,kahvaltıyı ben hazırlayacağım"dedi.olur dedim ve oturma odasında T.V karşısına geçtim,hemen ardından kızım bir fincan kahve getirdi,afiyetle içtim.
   Sonra beni çağırdı,gidip kardeşini uyandırdı ve sevgisini kattığı bu güzel sofraya oturduk.Canım kızım ellerine sağlık...
     Kahvaltıda salçalı sosis,rafadan yumurta ve zeytin peynirden yapılmış şirin penguenler vardı.Penguenleri yapmak çok uğraştırdığından ancak kişi başı birer tane yedik...

11 yorum:

  1. Kuzucun hazırladığı için bu kahvaltı afiyet şifa olmuştur. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen,insanın kızının elinden bir şeyler yemek çok güzel,Rabbim herkese nasip etsin...

      Sil
  2. ay ellerine sağlık ne kadar da düşünceli maşallah ona :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy benim kızımda bana böyle sofra hazırlayacakmı.ne kadar güzel:))

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun benim kızımda büyüdügünde böyle düşünceli olur inşallah . Şimdi oyuncak fincanlarıyla sürekli kahve yapıyor ama sahisinide içmek nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo kesin olur,şimdiden çalışmalara başlamış ne güzel....

      Sil
  5. Maşallah afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah afiyet olsun, bende bloguma beklerim, http://butiknarfashion.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil