9 Ocak 2014 Perşembe

Orkidem ve SaimErgin Beye Sorularım:)

 
    Bu orkidem geçen yıl mayıs ayında kardeşimin nişanlısının tanışmaya gelirken getirdiği orkidem.Maşallah defalarca soldu,geri açtı.Bu kez ise farklı bir şekilde çiçekleri daha küçük ve daha koyu renkli açtı.Acaba kışın güneş olmadığından mı yoksa yerini değiştirdim ondan mı bilemedim.
 Bir de uçlarında küçük kırmızı tomurcuklar oldu.(Resimdeki gibi)



 
   Esasen bu bloğun sahibi Sami Bey'e sormak istedim(bu konularda oldukça bilgili ve ilgili kendisi)ama fotoğrafları görmesi bakımından burada da paylaştım.Sizlerin de bu konuda bilgileri varsa paylaşmanız beni çok mutlu edecek...Hayırla,sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Sayın Zübeyde hanım
    Orkide için nem çok önemli ev ortamında daha güzel olamıyor 70 ve üstü nem istiyor evlerde 40 geçmiyor ayrıça çiçeğe gelmeden evvel gübrelemek şart İyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,orkideler için piyasada satılan lila renkli şişesi olan ilaçtan kullanıyorum,saygılar...

      Sil
  2. Günaydın
    Bu sayfalar yalnız ve sessiz kalmış

    YanıtlaSil