21 Eylül 2013 Cumartesi

Uzun Bir Aradan Sonra...

    Merhabalar,uzun bir süre geçti ama gerçekten çok yoğundum.Malum okullar açıldı,tatlı bir telaş başladı herkeste ve her yerde.Evde çocukların okul alışverişi ki sormayın çarşıya çıkmak kabus gibi,adım atılmıyor ama ne yaparsın mecburiyet!
   Okulda ayrı bir telaş...Minicik 5 tane 1.sınıf öğrencim var,onlarla uyum haftası,ardından okuma yazma çalışmaları vs. 2.sınıfta 6, 3.te 3, 4 te ise yine 3 öğrencim var.Sınıftaki halimi görmeyin gitsin, 4'e bölünüyorum.Bazen kendime kendim bile şaşırıyorum.İşte bu durumlardan bloğa pek uğrayamadım.Sürekli pc başındayım ama okul işleri yoğun malum...
   Daha önce diktiklerimden bir şeyleri paylaşayım,bakalım beğenecek misiniz?Bu arada yarın biricik kardeşimin nişanı için Ankara'ya gideceğiz.İnşallah her şey hayırlı olur,sonuna kadar...

                                                                                               Hayırla kalın...
                                               
Bu eteğimin kumaşını bir kermesten almıştım,2 metresi 4 liraya...8 parçalı diktim.Bel ve basen ölçümü alıp 8'e böldüm,kumaşın üzerinde direk ayarlayıp kestim ve birleştirdim.Beline kalın bir kemer istediğimden dikiş payları hariç 16 cm kesip beline diktim.Çok severek giydiğim bir etek,babetle ve spor bir ceketle ya da topuklu ayakkabı,klasik ceketle giydim.Her iki durumda da lacivert şal ya da eşarp kullandım.


Bu da yine 8 parça bir eteğimden arta kalan kumaştan diktiğim tunik!Beyaz ya da lacivert bol paça pantolonla giydim genellikle...Yine lacivert şalla tamamladım.Bu yaz sanırım lacivert ve hardal giyindim çoğunlukla...Hatta yeni tanıştığım insanlar sonradan beni sarı ceketli bayan diye hatırladıklarını söylediklerinde ilginç gelmişti.Aslında o ceket sarı değil hardaldı :)
                           

4 yorum:

  1. tuniğine bayıldım puantiyeyi çok severim seninkide süper olmuş
    sevgilerle..
    http://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim,hoş geldiniz...

    YanıtlaSil