25 Eylül 2013 Çarşamba

Yine Puantiye!

   Bir önceki yazımda paylaştığım tunikle aynı kumaştan diktim bu eteği...Satıcı kumaşın top sonu olduğu için kesemeyeceğini,hepsini alırsam verebileceğini söyledi.Ben de çok beğendiğimden aldım.(nasılsa bir şeyler yaparım diye düşündüm.)Kumaşı almamdaki niyet etekti,bir de kolsuz tunik çıktı...

  Etek modeli yine 8 parça klasik etek.Renk olarak yaz için çok uygundu ve çok severek giydim.Puantiyeli tuniğimi giydiğim bir gün bir mağazada dolaşırken bir bayan yanıma gelerek,tuniğimi nerden aldığımı,kendisinin de istediğini ama bulamadığını sordu.Ben de hazır değil demekle yetindim.Ama çok mutlu oldum kendi emeğim olan bişeylerin beğenilmesinden...İnsanın kendi emeği gibi yok gerçekten!
                                                                 
     Bu arada izleyici sayım 3 oldu,buna da ayrıca pek mutlu oldum,öpüyorum sevgili izleyicilerimi...
                                                                                         Hayırla kalın!

Önceki lacivert eteğimi beli kemerli yapmıştım bunun içe pervaz döndüm...

6 yorum: