1 Ekim 2013 Salı

Sabah Sabah Rihanna!

Herkese günaydın....
Uzun süredir sabahın bu saatlerinde evde değildim,özlemişim sabah sabah evimde olmayı.Hava da tam sevdiğim gibi...Dışarıda çok güzel bir yağmur çiseliyor. Çorum'a da sonbahar geldi artık.Ama çok şükür ki bugün birçok ilde olan fırtına tarzı bir şey yok.Oldukça sakin,kendi halinde huzurlu bir sonbahar...Ahh sonbahar,en sevdiğim mevsim olur kendisi!Birçok kişinin aksine ben ilkbaharı değil,sonbaharı severim.Nedense ilkbaharda mutlu olmak zorunluymuş gibi bir hava var herkeste!Aksiyim ya ne yapalım ben o zaman mutlu olamıyorum,benim mutluluğum sonbahar,sözün özü: Çoook mutluyum,elhamdülillah!

   Bugün neden evdeyim?Toplantım var,saat 10:00'da.Malum köydeyim ve gidersem dönüş şansım yok,o yüzden hiç gidemedim,öğrenciler de tatil yaptı.(Eminim çok mutlu olmuşlardır:))

    Hemen başlığımızda yazan Rihanna'nın sebebini de yazıp kaçayım,yoksa geç kalacağım...Baykumaş'
tan aldığım kumaşlarıma başladım yavaş yavaş....Şifon tuniklerimin içine astar yapmak için aldığım beyaz kumaş meğerse havlu kumaşmış,yazıyormuş aslında dikkat etmemişim.Ama hiç sorun olmadı,kızıma süper bir sabahlık oldu,hem de Rihanna'lı... Rihanna'lı kumaşı Yasemin Uzunoğlu'nun( bu arada kendisi ilk izleyicim olur,ben de yeri ayrıdır,sevgilerimi yolluyorum.) sitesinde gördüğüm bir çantayı kızıma dikmek için almıştım,dikeceğim inşallah!Azıcık ucundan canlılık katsın diye alıp sabahlığa ekledim.

   Yani kızım her sabah Rihanna ile güne başlayacak artık...Bakalım beğenecek misiniz?Sabahlığı beğenmeseniz de Rihanna' yı beğenirsiniz sanırım....

                                                                   Hayırla,sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Sabahlık çok hoş olmuş. Kızınız iyi günlerde giysin.elinize sağlık. Hadi bakalım bundan sonra sıkça görüşürüz inşaallah. İzlemedeyim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Fatma Hanım,hoşgeldiniz,teşekkür ederim.Her zaman beklerim!

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş :) bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim,hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil