5 Ekim 2013 Cumartesi

Tunik Gömlek

Merhaba...
    Yorgun,bitkin ve nedense uykulu bir hafta sonundayım.Oysaki çok fazla enerjiye ihtiyacım var.Pazar gecesi 1 haftalığına Rize 'ye gideceğim inşallah. Hizmetiçi eğitim için...Malum gitmeden önce herşeyi düzene koymam gerekiyor.Okul işlerini hallettim,öğrencilerime günü gününe ödevler hazırladım,veli toplantısı yapıp annelerle görüştüm,neler yapılması gerektiğini anlattım.Evde daha rahatım aslında,eşim var.Eşime güvenmesem 2 çocuğu bırakıp 1 hafta gidemezdim sanırım.Ama yine de bir tedirginlik oluyor işte,hayırlısı bakalım!
     Rize'de ortam nasıl olur bilemiyorum,bloguma giremeyebilirim diye gitmeden yazayım ve diktiğim tuniğin aşamalarını paylaşayım dedim.Aslında henüz bitmedi ,bitmişini de sonra yayınlarım inşallah.Bitirebilirsem Rize'de giymeyi düşünüyorum hava durumuna göre....
                                                                                            Hayırla kalın...Kendinize iyi bakın!
Aşamaları dedim ama tek bir fotoğrafı atmışım pc ye.Buna kol olacak,yakadan da emin değilim,iptal edebilirim.Son halini ben de bilmiyorum,ruh halime göre değişimlere uğrayabilir....

6 yorum:

  1. kumaşı güzelmiş.bitmişi daha güzel olur herhalde.Allah kolaylık versin.öğretmenlerin işi zor

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun,ne yapalım zahmet olmadan rahmet olmuyor işte....

    YanıtlaSil
  3. bloğun hayırlı olsun bundan sonra bende seni takipteyim güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  5. Blogun hayırlı olsun. Ben Rizeliyim bu arada Rize'ye gideceğim deyince hüzünlendim doğrusu, Şubatta gidebildim en son :(

    YanıtlaSil
  6. Bloğuma hoşgeldiniz,Rize'ye sizden selam götüreyim...

    YanıtlaSil