21 Ekim 2013 Pazartesi

Ayakkabı Çantası


    Gecenin bir yarısı uykudan hemen önce çalışkanlığım tuttu,bilgisayarın başına geçtim.Aslında telefonu şarja takarken bu resmi gördüm,paylaşmak istedim.Hafta sonu kayın validem kahvaltıya çağırmıştı,eşime ciğer kavurması yedirmek için.Ciğer ve bilumum sakatatları çok seven bir eşim olmasına rağmen ben bırakın dokunmayı,görmeye bile dayanamıyorum ne yazık ki...Böyle olunca da Allah razı olsun anneler devreye giriyor.Kurbandan gelen ciğeri direk eşim aracılığı ile annesine havale ettik,hafta sonu da afiyetle yediler.Ben ve kızlarım için  ise normal kavurma yapmıştı, sağolsun.
   Bu çantayı geçen anneler gününde yapmıştım.(Bir benzerini de kendi anneme yaptım.)Okulumuzda nakış kursu açılmıştı,öğle araları boş geçmesin diye değerlendirmiştim Kurdele nakışı hem yapımı zevkli hem de çok zarif geliyor bana.Kısa sürede bitmesi de ayrı bir güzelliği.Bu biraz uzun sürdü ama,tüm yaprakları elimde tek tek kıvırdım,diktim ve içini astarladım,sonuçta ortaya herkesin beğendiği güzel bir iş çıktı.Güle güle kullansınlar...
                                                                           Hayırla yatın,hayırla kalkın inşallah!

7 yorum:

  1. İnanın büyük bir hayranlıkla ekran karşısında öylece kala kaldım, kurdele nakışına duyduğum hayranlık inanılmazdır. Ben de kurdele nakışı kursuna gittim ama bloğumda da bahsetmiştim herşeyi öğretmediler. Bu ise gerçekten mükemmel bir çalışma olmuş, okul kursunda böyle detaylı gösterilmesi beni hayran bıraktı, hocanızı tebrik ediyorum ve bu güzelliği yaratan o zarif elleriniz dert görmesin. Harika bir emek! Tablo gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,şımardım vallahi...Eminim sizin de çok güzel çalışmalarınız olmuştur.Ben de seviyorum kurdele nakışını ama pek vakit olmuyor maalesef.Sevgiler...

      Sil
  2. Çiçekler çok zarif olmuşlar. Bu güzel çantayı ayakkabı çantası olarak düşünemedim birden, ben kullanmaya kıyamazdım.
    Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayınvalidem de aynen sizin gibi söylüyor,vestiyere astım tablo niyetine diyor...Ama kullanması da güzel olur...

      Sil
  3. Ellerinize,emeğinize sağlık,çok güzel bir çanta olmuş.
    Bloğu olan bir hemşehrimle daha tanışmaktan memnun oldum.Çorumlu bloggerların sayısı giderek artıyor,bir sonra ki buluşmada inşallah daha kalabalık oluruz:::))


    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok teşekkürler.İnşallah buluşmada bulunmaktan onur duyarım,sevgiler....

      Sil
  4. Nakışları çok güzel yapmışsınız...Çiçeklere bayıldım

    YanıtlaSil