20 Ekim 2013 Pazar

Cahil Cesareti

       Bazı kadınlar vardır trafikte,birçoğumuza denk gelmiştir mutlaka...Sınır tanımazlar,kural bilmezler!Her halükarda yolun kendilerine ait olduğunu düşünürler. Eeee haksız da sayılmazlar hani,güzel bir hanımefendi trafiğe çıkmışsa geçiş üstünlüğü elbetteki onundur...Şaka bir yana cahil cesareti olarak düşünüyorum bunu,herkes yol benim diye atlarsa olacakları tahmin etmek hiç de zor olmasa gerek!





    Genelde trafikte kurallara uyarım ama ben de bir iş yaptım ki,yapmaya başladım diyelim,tam cahil cesareti...Görmüş olduğunuz ceketi dikmeye kalkıştım. Burda Dergisinden bir model,kalıpları çıkarmam bile bir akşamımı aldı.Ben ki öyle profesyonel bir terzi değilim malum.Ama başladım bir kere,eğer sonuçta ortaya bir şey çıkmazsa, kumaş ziyan olursa eğitim zaiyatı,bu işle uğraşırken harcadığım zaman ise eğitime harcanmış zaman diye nitelendirilip işin içinden sıyrılmayı planlıyorum.Ama bir de alnımın akıyla diker bitirirsem değmeyin keyfime...
   Sonuç olarak: Görelim Mevlam neyler,neylerse güzel eyler...diyorum. Allah'a emanet olun!
      Bu da kumaşım,yünlü bir kumaş...Neredeyse 6-7 yıldır                                              öyle duruyordu inşallah bir işe yarayacak....





14 yorum:

  1. Cesaret etmeyince de kalıyor öyle en güzelini yapmışsın, yakası zorlar sadece o da normal. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Haydi Bismillah.... Cesaret başarmanın yarısı bence....

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin:)
    Olur, çok da güzel olur. Keyifle giyersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir de şöyleee giyinip yayınlarım:)

      Sil
  4. Zor projeler insanı hakikatten bazen bunaltsa da çok şey öğrettiği kesin. Kolay projelerin ilkin tercih edilmesi cesareti arttırması moralleri yükseltmesindendir;) Güzel bir çalışma olacak belli, kolaylıklar diliyorum:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,ben de öyle olmasını umuyorum:)

      Sil
  5. Kolaylıklar dilerim...Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,hoşgeldiniz. Hemen geliyorum,sevgiler...

      Sil
  6. Him , gercekten cok güzel bir proje gibi duruyor , Işiniz rast gitsin dilerim , hic sökmeden biten bir dikis olsun , takipteyim ,selamlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Teşekkürler,hoş geldiniz.Beden kısmını sökmeden birleştirdim bakalım,darısı geri kalanına:)

      Sil
  7. bu modeli ben yapmıştım kalıbı biraz dar ama çok güzel duruyor manto dikmek zor değil dikerken elinize kullandığınız bir mantoyu alın ona bakarak dikin çok yardımcı olabilir ben öyle yapıyorum tavsiye ederim size kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım bir işe ama inşallah dediğiniz gibi olur da,sonunu getirebilirim.Kalıbının dar olması sorun olmaz umarım,Burda kalıpları genelde bol oluyor diye dış giyim olduğu halde tam bedenimi dikiyorum.Artık zorunlu diyete başlarım bende.O kadar dikmişim giymezsem olmaz:)Sevgiler,teşekkürler...

      Sil