31 Ekim 2013 Perşembe

Kızıma Çanta Diktim...

 Bu çantayı dikeli oldu biraz ama kısmet bugün yayınlamakmış. Ben seviyorum galiba işleri son ana sıkıştırıp,son anda bir hamle ile bitirmeyi...
 Bu çantayı da Kurban Bayramının arefe gecesi diktim.Çanta dikimini tamamen Yasemin Hanım'ın bloğuna bakarak yaptım.Kendisine teşekkür ediyorum.Daha önce diktiğim sabahlıkta da bu Rihannalı kumaştan kullanmıştım.Yaşı gereği olsa gerek kızım seviyor bu tür kumaşları...
İçine çift kat kapitone koydum,ağız kısmını fermuarlı yaptım.İlk iş için fena olmadı diye düşünüyorum.Kızım beğenerek kullanıyor,bu da beni çok mutlu ediyor...
                                                                                  Hayırla kalın.....

4 yorum:

  1. kumaşa bayıldım ama harika olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. kızlar annelerinin diktiklerini genelde beğenerek kullanıyor . benimkide öyle.elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çanta dikmek zor iş, eline sağlık

    YanıtlaSil