3 Kasım 2013 Pazar

Niyet Ettim Diyet Etmeye...

    Ahhh ahhh...Herşeyin tek suçlusu baskülün biten pili!Pil bitti, olan bana oldu...Baskül sayesinde oto kontrol sağlıyormuşum meğer,eşim basküle pil alınca basküle çıkmamla inmem bir oldu!Hamileliklerim dışında bu kiloyu asla görmemiştim.Kilomu evdekiler dahil kimseciklere söylemedim,söyleyemedim.Şimdiye kadar kilo konusunda hiç sorun yaşamamıştım,1-2 kilo aldım mı hemen dikkat eder kendime çeki düzen verirdim.Ama şimdi öyle dikkat etmeyle falan olacak gibi değil.Üstüne bir de Şubatta kardeşimin düğünü var,düğüne kadar bu işi çözmem gerek!
   Bakalım eskisi kadar kolay kilo verebilecek miyim? yaş 35'i geçince metabolizma hızı düşüyormuş,eee yaş 36 oldu,hayırlısı bakalım.Bir de müsli tarifi buldum internetten,onu yaptım bugün.(Basen eritiyormuş)
 2 fincan yulaf tanesi, 2 fincan kırılmış fındık, 1 fincan buğday, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm, 1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan badem, 1 fincan ince kıyılmış kuru kayısı..
Malzemeleri karıştırıp, blenderdan geçirin. Hazırladığınız karışımı tam 12 porsiyon olacak şekilde eşit parçalara ayırın. Her porsiyonda karışımı bir bardak diyet soğuk süte ilave ederek tüketeceksiniz. Tabii üzerine yarım dilim muz da ekleyebilirsiniz.
 Ben fındık,badem,buğdayı rondoda kıydım,kayısıyı minik minik doğradım,üzüm,yulaf ezmesi ve çekirdeği bütün olarak koydum.Yarın sabah başlıyorum...
Vakumlu bir kaba koydum ki şişmesin,bayatlamasın.Tadı da güzel oldu.Süreci buradan paylaşacağım,yazacağım bir kiloya düşünce kilomu da yazacağım,hayırla sağlıkla kalın...

7 yorum:

  1. Allah kolaylık versin, bu iş hakikaten zor diyeti yapan bilir :) başarılar

    YanıtlaSil
  2. kolaylıklar diliyorum.zor bir süreç.inşaAllah başarırsınız

    YanıtlaSil
  3. başlamak bitirmenin yarısıymış Allah kolaylıklar versin daha vakit var kolaylıkla verirsiniz 8 kilo ne ki:)

    YanıtlaSil
  4. Ahh inşallah,Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  5. enerji dolu çok leziz görünüyor, diyet yapmasak bile besleyici, enerji verici, lezzetli bir kahvaltı ;) klasik yulaf ezmelerinin nirvanası diyorum ;)

    YanıtlaSil