17 Aralık 2013 Salı

Sakla Samanı Gelir Zamanı

                             

Herkese hayırlı akşamlar,bu ara nedense yayınladıklarıma hiç kimse yorum yapmıyor.Kimse benim yazılarımı görmüyor mu yoksa beğenmiyor mu bilemedim vallahi...Hatta bir kumaşım için değerli fikirlerinize başvurmuştum ama kimseden bir cevap gelmedi.Kumaşım hala duruyor,bir şey yapmadım bekliyorum.Hayırlısı bakalım...

      Görmüş olduğunuz havlu kenarı eşimin kuzenine hayırlı olsun hediyesi olarak gidecek.Kendisi geçtiğimiz Ramazan bayramının 3.günü nişanlanmıştı,Şubat ayında da düğünü var inşallah.Çorum'da nişanlanan kız ya da erkeğe hayırlı olsuna gidilir ve çeyizlik hediyeler götürülür.

     Ben de bu havlu kenarını yıllar önce birinde görüp beğenmiştim ve denemek için örmüştüm.Kısmet bugüneymiş.Eşimin kuzenine güzel bir şeyler hediye etmek isteyince aklıma geldi,bugün de havlu alıp diktim.İçine çamaşır,çorap vs.ile hediyem hazır oluyor.
      
      Bunu da yakından çektim ki belki yapmak isteyen olur... Yorumlarınızı bekliyorum,hayırla kalın...

3 yorum:

  1. Merhaba Zübeyde bende bazen senin gibi dusunuyorum blogumu kimse okumuyor kimse yorum yapmiyor diye ama uzulmeouyor boyle seyler bazen hic ilgi omez dedigin yazi birsuru yorum alir. Sabir isi blog isi bu ara benimde blgisayarda veblogda sorun var bende takip edemiyorm bloglari. Corumdami oturuyorsun bende Amasya dayim birgun tanisma mkanimiz olur insaallah. Bu arada havlu oregi çok güzel rabbim hayirli etsin nisaninizi hoscakal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mesudecim,haklısın aslında,malum yeniyim daha ben,alışacağım bu durumlara zamanla.Evet Çorum'dayım,Amasya da akrabalarım var,geliyoruz zaman zaman.Beş yıl da Merzifon da çalıştık,iki kızım da Merzifon doğumlu,yarı Amasyalı sayılırlar...

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil