3 Aralık 2013 Salı

Şu Güzelliğe Bakar mısınız?

   Çiçekleri çook severim,ama onlar nedense bu duygularıma pek karşılık vermezler(di)!Evde bir çok menekşem var gözlerinin içine bakıyorum,vitaminler,besinler,vs.Ama ne var ki millette gördüğüm menekşelerin yanından bile geçmiyorlar.Eşim onları çok şımarttığımı kendi hallerine bırakmam gerektiğini söylüyor.O da haklı olabilir tabii...
  Çarşı pazardan aldığım menekşeler, kayın validem ve annemden tüm şirinliklerimi kullanarak aldıklarım,özel günlerde hediye gelen menekşeler(sağolsunlar seviyorum diye alıp geliyor arkadaşlar,kardeşler ama)...Birçok çiçeği katletmişliğim var ne yazık ki.  Artık kimsecikler bana menekşe almıyor:) Anneler de bendeki bu güdümsüzlüğü görünce usulünce artık bana çiçek vermeyeceklerini anlattılar...
  Ama ne oldu bilin bakalım!Mucize bu bence...Zambağım (ki kayın validem vermişti) mevsim kış olmasına rağmen çiçek açtı.Kayın validem görünce bahar ayında diğer renklerinden de vereyim dedi,itibarı kurtardık galiba!
   Kardeşimin nişanlısının tanışmak için geldiğinde getirdiği orkidem de yeniden çiçek vermeye koyuldu,nasıl mutlu oldum anlatamam...
   Okuyanlar ne var bunda bu kadar mutlu olacak diye düşünebilir ama benim için inşallah bu bir milat, bir dönüm noktası...Menekşelerim açmamakta direniyorlar ama ölmediler ya,şükürler olsun buna da razıyım...
İşte size zambağımın açış aşamaları,Rabbim ne güzellikler yaratıyor,görüp de inanmamak mümkün mü?!

                                                                                   Hayırla kalın,Allah'a emanet olun...





7 yorum:

  1. hadi gözün aydın:)mucize gibiler demi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,cidden öyle,insana mutluluk veriyor...

      Sil
  2. Ayy Rabbim ne güzel yaratmış. :) yazın bende diktim zambak ama evden gidince sıcakta kurumuş tam çiçeğe durmuştu... geldiğimde kupkuru nasıl üzüldüm.. eve neşe katmıştır cıvıl cıvıl.. çok seviyorum açan çiçekleri! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle,çok mu komik bilmiyorum ama sabahları uyanınca göz ucuyla gidip bir bakıyorum.İnşallah senin zambaklar da toparlar kendini,bilirim çiçekler kuruyunca insan nasıl hisseder!

      Sil
  3. sen anlatırken içim kıpır kıpır oldu nasıl sevinmişsindir kimbilir. :)) sanki kandim yaşadım. :)

    YanıtlaSil
  4. Ahh bunu çok iyi bilirim.ben az çiçek katili değilim.ama benimde senin gibi kara bahtım kör talihim döndü menekşelerim bol bol çiçek verdi.maşallah diyelim:)) senin çiçeğede bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maaşallah Sevalcim,menekşelerin yeri ayrıdır bende,darısı benimkilerin açmasına inşallah,sevgiler...

      Sil