25 Kasım 2013 Pazartesi

Sonunda...

Selamün Aleyküm,
ne çok oldu,bloğumda birşeyler yazmayalı! Tembellikten değil inanın,o kadar çok şey yaptım ki,oturup ki satır yazacak vakit bulamadım...Okulda bu zamanlar hep yoğun oluyor aslında.4.sınıfların yazılıları,1.sınıfların ilk okuma yazma telaşları,tedirginlikleri,ara karneler,okulun yıl sonu demirbaş işleri...Ufff yazarken bile yoruldum... Bu arada herkes oluyor ben kusur kalmayayım dedim,grip oldum,1 hafta kafam bana fazlalık şekilde yaşadım.Ama bitti çok şükür,her şey yoluna girdi,rahatladım sayılır.
   Aslında akşamları dinlenmek,rahatlamak amacıyla dikiş diktim bir sürü ancak paylaşamadım.İlk olarak şu ''Cahil Cesareti'' ceketimi bitirmeye çalıştım.Ama dedik ya cahil diye bu kadar oldu! Başladığım modelle pek bir benzerlik yok aralarında,tamamen farklılaştı.Ama ben ikizler burcuyum,bir iş bu kadar uzun sürerse sıkılırım:)Şaka bir yana yapamadım yakasını ve değiştirdim.Henüz bitmedi ama bitti sayılır...
 İlik açmak yerine büyük çıtlar diktim,üstüne düğme gelecek...(Çıtları da ters yöne dikmişim,değişmesi gerek!)


    Kumaşım yünlü bir kumaştı,yünün sıcaklığını hissetmeyi seviyorum,o yüzden astar yapmadım,tüm dikişleri ise saten biye ile temizledim.Çok da şık oldu,hatta eşim çok beğendi,dışına da koysana bunlardan diyor...

  Yakayı da sadece biye ile çevirmiştim,nasılsa baş örtüsü geliyor diye ama baktım ki şal bağladığımda hoş durmayacak daha önce siyah tuniğimde yaptığım seyyar yakadan yapmaya karar verdim.Yapınca bir de bütün olarak yayınlamayı düşünüyorum.

   Bakalım giyince nasıl olacak?
Hayırla kalın,Allah'a emanet olun...

8 yorum:

  1. merabaaaa. hoşgeldiniz bilokuma. gelicem ki. görüşürüüz.
    :)
    patlıcan seviyosunuz o zaman urfa yemeklerine bayılırsınız.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlıcanın her yemeğini çok severim,cidden urfa'da yaşamalıymışım...

      Sil
  2. Güle güle giy, geçmiş olsun,grip artık yakamızı bırakmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, malesef grip eve girdi mi çıkmak bilmiyor şimdi de küçük kızım grip,onunla uğraşıyoruz...

      Sil
  3. Seyyar yaka fikri güzelmiş
    Güle güle kullanın
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık Zübeyde hanım çok güzel olmuş... sevgilerimle...

    YanıtlaSil