11 Kasım 2014 Salı

YENİ YEMEK TAKIMIM

    (Resim alıntıdır.)
             Uzun zamandır bir yemek takımı almak istiyordum.Çünkü misafir için kullandığım yemek takımımı  günlüğe çıkarmıştım.El altında olunca bir de ergenlik döneminde iki kızınız olunca elleri ayakları ayrı hareket ediyor.Geçen akşam yemeğe misafirim geldiğinde takımın yetmediğini ve artık yemek takımı almanın şart olduğunu fark ettim.Haftaya da kalabalık misafirim olacağını düşününce piyasa araştırmasına başladım ve "Kütahya Porselenin" desenlerini inceliğini çok beğendim.
         Çorum'da fiyatlara baktım,internette baktım ve beğendiğim modelin en uygun fiyatlısını hhttp://www.ceyizevi.com/buldum.Ancak ne var ki beğendiğim model stokta yoktu,şu alttaki mesaj kısmından bu ürünün stoğa girip girmeyeceğini sordum. Sağ olsunlar defalarca aradılar,farklı yerlerle görüştüler ve bu ürünü çok kısa sürede bana gönderdiler.Benim araştırdığım kadarıyla en uygun fiyatla aldım,tavsiye ederim.Bugün de yemek takımım geldi,gayet güzel.Çeyizevindeki Remziye Hanım'a da ayrıca teşekkür ediyorum.Ben resimdeki modeli aldım ama çok çeşitli modelleri var...
NOT:) Reklam değil,tavsiye ve bilgi amaçlı bir yazıdır.

4 yorum:

  1. Merhaba :) bir çekiliş yaptım senide beklerim şimdiden teşekkürler
    http://www.modalojik.com/yeni-yil-cekilisi/
    moda sitesi

    YanıtlaSil
  2. daha fazla çeşit için pierrecardin yetkili satıcı evvesen.com'dan
    pierre cardin yemek takımları ;http://evvesen.com/category/yemek-takimi

    YanıtlaSil
  3. çeyiz ürünlerini web sitemizden inceleyebilirsiniz

    YanıtlaSil